Recenzje - nalekcje.pl

Tworząc portal edukacyjny Nalekcje.pl, naszym celem było podarowanie nauczycielom, dyrektorom przedszkoli i szkół miejsca, które stanie się drogowskazem do samorozwoju, doskonalenia swoich umiejętności, podnoszenia kompetencji.

Pragniemy wyposażyć każdego, kto do nas zajrzy i zostanie na dłużej, w merytoryczną wiedzę, związaną z oświatowymi wymaganiami, a także służyć wsparciem w dostarczaniu wartościowych materiałów edukacyjnych do pracy z uczniami.

Współpracujemy także z instytucjami kultury, m.in. teatrami oraz fundacjami, w zakresie pozyskiwania unikalnych treści, które mogą zostać zaimplementowane podczas procesu kształcenia.
Zakładamy, że warto rekomendować produkty, dzięki którym nauczyciele rozbudzą pasje i zainteresowania swoich uczniów.

Mamy zasadę: wybrane produkty, pomoce edukacyjne, kursy czy webinaria, powinny wspierać wypełnianie założeń oświatowych oraz podstawy programowej, a także pomagać w rozwijaniu kompetencji kluczowych.
W Nalekcje.pl stawiamy na rozwój Wasz i Waszych uczniów!
Zapraszamy do serwisu!

dr Aleksandra Ścibich-Kopiec Projekt "Stop Fast Fashion" realizowany przez konsorcjum FERI Fundacja Edukacji, Rozwoju i Innowacji i MATA - Macedonian Artisan Trade Association podkreśla wagę odpowiedzialnej konsumpcji w branży mody. Tzw. "szybka moda" negatywnie wpływa na środowisko, dlatego zachęcamy do wprowadzenia edukacji o zrównoważonej modzie na lekcjach. Gotowe scenariusze i materiały

dr Aleksandra Ścibich-Kopiec Współczesny rynek pracy wymaga od pracowników ciągłego doskonalenia własnych umiejętności. Nowe technologie zmieniły sposób, w jaki się komunikujemy oraz wykonujemy codzienne zadania. Stanowi to duże wyzwanie zarówno dla pracodawców, jak i instytucji pomagających osobom dorosłym. Edukatorzy osób dorosłych powinni dostosować sposób kształcenia do nowych potrzeb i czasów.  Dlaczego warto kształcić się po zakończeniu edukacji

Nauczanie osób dorosłych wymaga szczególnych kompetencji. Jest ono wyzwaniem tym większym, gdy gra toczy się o włączenie społeczne osób o mniejszych szansach, a więc m.in. będących w trudnej sytuacji ekonomicznej, niepełnosprawnych, starszych, wykluczonych cyfrowo. Z pomocą edukatorom przychodzi projekt „Edukator filarem włączenia społecznego w edukacji dorosłych”, który koncentruje się na